.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
احمدي‌نژاد سخنگوي شجاع ايرانيان در جهان

امام جمعه رشت گفت: احمدي‌نژاد سخنگوي شجاع ايرانيان در عرصه‌هاي جهاني است و به اذعان رسانه‌هاي جهان، كسي را ياراي قدرت مناظره با وي در سازمان ملل نيست.

زين‌العابدين قرباني امروز در نماز جمعه اين شهر مشيت الهي را داراي ملزومات دانست و اظهار داشت: خداوند انسان‌ها را مختار آفريد و درست است كه تمام كارها با مشيت‌الهي صورت مي‌گيرد ولي اين امر داراي اسباب و ملزومات است.
وي با بيان اينكه خداوند براي اراده و اختيار انسان‌ها حجت و دليل‌هاي روشن قرار داده است، تصريح كرد: دليل‌هاي روشن موجب مي‌شود تا انسان تصميم ‌بگيرد و كاري را انجام دهد.
به گفته قرباني انسان با عقل خود خوبي‌ها و بدي‌هاي عمل را سبك و سنگين كرده و به آن اقدام مي‌كند و انبيا، اوليا، عالمان و افراد آگاه از حجت‌هاي الهي هستند كه به انسان آگاهي و بينش مي‌دهند.
وي افزود: مردم بايد معرفت پيدا كنند و خداوند براي مردم دليل روشن و برهان قرار داده كه توسط آن مسير صحيح را تشخيص دهند.
امام جمعه رشت انبيا و اوليا را دليل بيروني و عقل را دليل دروني عنوان كرد و گفت: گاهي برهان جنبه الهي دارد و پيامبران و اوليا وابسته به عالم غيب هستند.
وي در ادامه به سفر رئيس جمهور به سازمان ملل اشاره كرد و بيان داشت: با رفتن رئيس جمهور به سازمان ملل دشمنان تبليغات عليه جمهوري اسلامي را آغاز كردند.
قرباني اضافه كرد: احمدي‌نژاد پربيننده‌ترين، پرمصاحبه‌ترين و بيشترين ملاقات را در سازمان ملل داشت و ده‌ها رسانه جهاني سخنراني وي را پخش كردند و مردم دنيا ديدند كه رئيس جمهور با منطق سخنان خود را بيان مي‌كند و مردم جهان نيز به حقايق ايران اسلامي پي مي‌برند.
وي احمدي‌نژاد را سخنگوي شجاع ايراني‌ها در عرصه جهان دانست و خاطرنشان كرد: اين شجاعت براي بنده به عنوان يك انقلابي و روحاني سبب افتخار است و تمام رسانه‌هاي اذعان داشتند كه كسي را قدرت مناظره با او در سازمان ملل نيست.
خطيب جمعه رشت با اشاره به اينكه احمدي‌نژاد در محفل كفر حرف‌هاي حق و عدالت را بيان كرد، اظهار داشت: رئيس جمهورمان در اين محفل كفر به آنها عنوان داشت كه 60 سال به صهيونيسم‌ها كمك كرديد و مردم مظلوم فلسطين را مورد محاصره قرار داديد.
وي به اظهارات احمدي‌نژاد درباره مسئله هسته‌اي اشاره كرد و افزود: احمدي‌نژاد به آنها گفت كه آمريكا بيشترين بمب اتم را در جهان دارد.
قرباني تحريم‌ها عليه ايران را موجب پيشرفت ناميد و تصريح كرد: ايران در تحريم‌ها در تمام عرصه‌ها در حال پيشرفت است و با تحريم نمي‌توان جلوي اين پيشرفت را گرفت.
وي افزود: احمدي‌نژاد پيشنهاد داد كه سال 2011 سال صلح و از بين بردن سلاح‌هاي اتمي باشد.
امام جمعه رشت در ادامه به بازگشايي مدارس اشاره كرد و گفت: روز گذشته 13.5 ميليون نفر دانش‌آموز و 3 ميليون دانشجو در كشور سال تحصيلي خود را آغاز كردند.
وي نظام اسلامي را طبق تعليم و تربيت اسلامي خواند و بيان داشت: نظام اسلامي فرزندان ما را مسائل ديني آشنا مي‌كند و ما از تمام كساني كه تربيت دانش‌آموزان را بر عهده دارند، قدرداني مي‌كنيم.
خطيب جمعه رشت با بيان اينكه نبايد تمام كارها بر عهده مدرسه، مديران و معلمان گذاشته شود، افزود: اولياي دانش‌آموزان نيز بايد با آموزش و پرورش همكاري كنند.
وي همچنين درباره هفته دفاع مقدس اظهار داشت: روزگاري نظاميان ما سبقه ديني و اسلامي نداشتند ولي امروز فرماندهان و نيروي مسلح سبقه ديني دارند و رزمندگان تحت فرماندهي فرمانده كل قوا هستند.
قرباني با اشاره به اينكه دشمن بداند هيچ غلطي نمي‌تواند بكند، تصريح كرد: دشمنان به اين دليل كه نمي‌توانند اقتدار ايران را ببينند در گوشه‌اي از كشور بمب‌گذاري مي‌كنند كه عاملان به سزاي خود مي‌رسند.
وي مجلس خبرگان در سال جاري را كم‌تنش خواند و افزود: دولت اعلام كرده كه هيچ نگراني براي كشور نيست و براي مقابله با تحريم‌ها ذخاير ارزي ايران را تبديل به طلا كرده است.
قرباني با اشاره به تاكيدات مقام معظم رهبري خاطرنشان كرد: در ديدار ما با مقام معظم رهبري ايشان تاكيد داشتند كه مردم را نااميد نكنيد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.531 seconds.